Twój zakres obowiązków
-
rozpoznawanie potrzeb potencjalnych klientów podczas kontaktu telefonicznego
-
proponowanie klientom naszych rozwiązań w celu umówienia spotkania z pośrednikami
-
wsparcie działu sprzedaży
-
wprowadzanie danych do systemu CRM
-
budowanie długotrwałych relacji z klientami
-
prowadzenie kalendarza pośredników
-
kontakt z obecnymi klientami oraz sprawdzanie ich satysfakcji
-
odbieranie telefonów
-
współpraca z zespołem
-
osiąganie celów pozyskowych ( klientów)
Nasze wymagania
-
KONIECZNE doświadczenie w pracy w Call Center/ Infolinii/ Telefonicznym umawianiu spotkań
-
dyspozycyjność
-
łatwość prowadzenia rozmów telefonicznych oraz czerpanie z tego satysfakcji
-
odporność na stres – nie zniechęcanie się odrzuceniem
-
biegłość w języku polskim
-
zdeterminowanie oraz brak oporów przed wykonywaniem dużej liczby telefonów
-
łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi
-
samodyscyplina i rzetelność
-
odpowiedzialność i uczciwość
-
biegłość w obsłudze komputerów
To oferujemy
-
WIEDZA od A do Z – szkolenia wprowadzające aby utrzymywać najlepsze wyniki, dla Ciebie i dla firmy
-
NIEKOŃCZĄCE SIĘ WSPARCIE (administracyjne, managera) – zawsze pomożemy Ci jeżeli masz jakieś wyzwanie i nie tylko
-
MOŻLIWOŚĆ PRACY HYBRYDOWEJ, bądź nawet zdalnej
-
PÓŁ ETATU czy ETAT to nie problem, dla nas liczy się efektywność i zaangażowanie, a więc na pewno się dogadamy
-
NARZĘDZIA – nowe technologie, CRM oraz inne systemy i narzędzia umożliwiające Ci najbardziej efektywną pracę
-
BIURO w samym centrum Warszawy wraz z miejscem do pracy
-
ZESPÓŁ – praca w młodym, zaangażowanym teamie w pozytywnej i wspierającej atmosferze
-
WYNAGRODZENIE PODSTAWOWE ORAZ DODATKOWE PROWIZJE – poza podstawą możesz otrzymywać również prowizje za osiągnięte wyniki
-
NIEPOWTARZALNA ATMOSFERA – u nas ludzie zostają na lata, bo łatwo się odnaleźć się w gronie, gdy inni wyznają podobne wartości
Benefity
-
prywatna opieka medyczna
-
dofinansowanie szkoleń i kursów
-
możliwość pracy zdalnej
-
spotkania integracyjne
-
firmowa biblioteka
-
kawa / herbata
-
program rekomendacji pracowników
-
premie za osiągnięcia
-
rozrywka i imprezy firmowe
Nadal uważasz, że dasz radę?
Zanim zdecydujesz się zaaplikować na tą pozycję odpowiedz sobie na kilka pytań:
- Czy jestem zdeterminowaną osobą, która wciąż dąży do celu i łatwo się nie poddaje, gdy coś nie idzie po mojej myśli?
- Czy lubię ludzi i wierzę, że długotrwałe relacje oraz uczciwe podejście do nich niesie największą korzyść?
- Czy w pełni angażuję się w postawione sobie cele?
- Czy jestem odpowiedzialnym człowiekiem i można na mnie liczyć?
Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na wszystkie pytania, a nasze wartości są Ci bliskie to zapraszamy Cię do kontaktu!