#41 Jak zarządzać czasem w biznesie: 7 zasad lepszej efektywności

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak niektórzy ludzie zdają się osiągać więcej w mniej czasu? ? Jak oni to robią?
Odpowiedź leży w efektywnym zarządzaniu czasem!

W tym odcinku podcastu zagłębiamy się w temat zarządzania czasem, eksplorując 7 kluczowych zasad, które pomogą Ci zwiększyć efektywność w Twoim biznesie. ?

Rozwijamy takie tematy jak:

  • Planowanie na cały tydzień i określanie efektów, które chcesz osiągnąć ?️
  • Działanie, a nie tylko planowanie – dlaczego musimy zacząć działać od razu! ?‍♀️
  • Skupianie się na ważnych rzeczach i dlaczego priorytety determinują nasz sukces ?
  • Wykorzystywanie bloków czasowych i grupowania zadań jako klucza do zwiększenia efektywności ⏲️
  • Jak działanie generuje energię i dlaczego im więcej działamy, tym więcej mamy energii ?
  • Delegowanie – jak zwielokrotnić swój czas, powierzając zadania innym ?
  • Prowadzenie rejestracji i list – dlaczego pamięć jest czasami zawodna, a papier nie ?

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zastosowanie tych zasad może odmienić Twój sposób pracy i jak możesz osiągnąć więcej w mniej czasu, ten odcinek jest dla Ciebie! ?

? Subskrybuj nasz podcast i bądź na bieżąco z nowymi odcinkami. W ten sposób wspierasz nasz rozwój.
Dziękujemy za wsparcie ? Cezary Nocula & Nataliia Iali

Potrzebujesz wsparcia w zakupie lub sprzedaży nieruchomości?

pisz biuro@eteria.com.pl
Kontakt e-mailowy odnośnie podcastu: podcast@eteria.com.pl
Kanał na YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCovS
Facebook: https://www.facebook.com/eteriaconsul

Zobacz, jak sprzedajemy