Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak niektórzy ludzie zdają się osiągać więcej w mniej czasu? ? Jak oni to robią?
Odpowiedź leży w efektywnym zarządzaniu czasem!
W tym odcinku podcastu zagłębiamy się w temat zarządzania czasem, eksplorując 7 kluczowych zasad, które pomogą Ci zwiększyć efektywność w Twoim biznesie. ?
Rozwijamy takie tematy jak:
- Planowanie na cały tydzień i określanie efektów, które chcesz osiągnąć ?️
- Działanie, a nie tylko planowanie – dlaczego musimy zacząć działać od razu! ?♀️
- Skupianie się na ważnych rzeczach i dlaczego priorytety determinują nasz sukces ?
- Wykorzystywanie bloków czasowych i grupowania zadań jako klucza do zwiększenia efektywności ⏲️
- Jak działanie generuje energię i dlaczego im więcej działamy, tym więcej mamy energii ?
- Delegowanie – jak zwielokrotnić swój czas, powierzając zadania innym ?
- Prowadzenie rejestracji i list – dlaczego pamięć jest czasami zawodna, a papier nie ?
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zastosowanie tych zasad może odmienić Twój sposób pracy i jak możesz osiągnąć więcej w mniej czasu, ten odcinek jest dla Ciebie! ?
? Subskrybuj nasz podcast i bądź na bieżąco z nowymi odcinkami. W ten sposób wspierasz nasz rozwój.
Dziękujemy za wsparcie ? Cezary Nocula & Nataliia Iali
Potrzebujesz wsparcia w zakupie lub sprzedaży nieruchomości?
pisz biuro@eteria.com.pl
Kontakt e-mailowy odnośnie podcastu: podcast@eteria.com.pl
Kanał na YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCovS…
Facebook: https://www.facebook.com/eteriaconsul…